Nye telefontider på sentralbordet

Fra mandag 1. november vil sentralbordet i kommunen ha telefontid fra kl. 10.00 til kl. 14.00 mandag til fredag.
 

Slik kan du kontakte oss

Dersom du vet hvem du vil snakke med, kan du finne direktenummer på nettsiden til kommunen. Da går du nederst på siden og klikker på «finn ansatt».

Ønsker du et møte kan du avtale dette ved å klikke på «book en saksbehandler». Denne finner du også nederst på nettsiden vår.  

Rådhuset er som før åpent alle hverdager fra kl. 08.00 til kl. 15.30.

Dersom du vil melde fra om feil og mangler på vann og avløp, renovasjon/avfall, natur og miljø, kommunens bygg og idrettsanlegg, uteområder, veier og sykkelstier og lignende, gå til meld feil.

Du kan også kontakte oss på Sola kommunes Facebookside.

For generelle henvendelser kan du også bruke epost@sola.kommune.no

Her har vi samlet ulike telefonnumre som kan være nyttige i krise- eller beredskapssituasjoner.