Sentralbordet stengt jul- og nyttårsaften

 Kommunens sentralbord vil være stengt 24. og 31. desember. Rådhuset vil være åpent fra kl. 8.00 til kl. 12.00 for dem som har avtaler disse dagene.

Det er mange måter å komme i kontakt med de ulike virksomhetene i kommunen på.

Slik kan du kontakte oss

Rådhuset er åpent alle hverdager i romjulen fra kl. 08.00 til kl. 15.30. Telefontiden på sentralbordet er fra kl. 10.00 til kl. 14.00. 

Dersom du vet hvem du vil snakke med, kan du finne direktenummer på nettsiden til kommunen. Da går du nederst på siden og klikker på «finn ansatt». Her kan du selvsagt ta kontakt utover sentralbordets åpningstid. 

Ønsker du et møte kan du avtale dette ved å klikke på «book en saksbehandler». Denne finner du også nederst på nettsiden vår. 

Dersom du vil melde fra om feil og mangler på vann og avløp, renovasjon/avfall, natur og miljø, kommunens bygg og idrettsanlegg, uteområder, veier og sykkelstier og lignende, gå til meld feil.

For generelle henvendelser kan du også bruke epost@sola.kommune.no

Her har vi samlet ulike telefonnumre som kan være nyttige i krise- eller beredskapssituasjoner.