Jubileumsfeiring 40/70

Fritidsklubbene i Norge feirer 70 år i år, og i Sola feirer vi 40 år med fritidsklubb. Sola kommune har derfor gått sammen med Ungdom og Fritid Rogaland om en storslått feiring på Sola Kulturhus.

Plakat for jubileumsfeiring. Gratis show, standup, konsert - Klikk for stort bilde

Vi vil samle alle som er opptatt av barn og unge i Sola og Rogaland, kjente og ukjente, tidligere fritidsklubbfolk og nåværende, fra Sola og fra de andre kommunene i Rogaland, til en festdag på Sola kulturhus.

Program:
1430 - del 1
- Kake og registrering
- Velkomsttaler
- Frank Tore Tjørhom om å finne seg selv gjennom kunst
- Panelsamtale Amalie Reisvaag og Marie Lunde om gaming, inkludering og mangfold.
- Bianca Bysheim Voll om ungdomsarbeiderens rolle for ungdom

1730 - del 2
- Matservering
- Standup ved Tore Medhaug
- Finn the juggler
- Step syncers
- DJ Oliwier
- fritidsklubbaktiviteter anno 2023
- TØFL

Husk å ta ut gratisbillett til det av programmet du vil delta på. Du velger selv om du vil delta på fest, foredrag eller begge deler.
Hent ut billetter her

Les mer om de ulike innslagene på facebook