Endelig et pianokurs for voksne!

Fra 24. oktober 2023 til 23. januar 2024 ønsker Sola Kulturskole å tilby pianoundervisning for voksne. Har du fylt 18 år kan du søke om å delta. Det er ingen øvre aldersgrense. Kurset er for nybegynnere, eller for deg som en gang i tiden har spilt piano og ønsker å friske opp kunnskapen og lære mer.

Hva?
Karén Torosov er pianist fra Donetsk, Ukraina. Han Kom til Norge september 2022. Nå deltar Karén i et introduksjonsprogram for flyktninger i Stavanger Kommune. Språkpraksis er en viktig del av dette programmet, og i den anledning er vi så heldige å kunne tilby piano opplæring for voksne.

Når?
Undervisningen organiseres som 30 minutt individuell undervisning i et øvingsrom på kulturskolen, Sola Kulturhus. Det er plass til 13 deltakere fordelt på to dager.

Undervisningen vil være:
Tirsdager kl. 18.30-21.00
Torsdager kl. 16.00-20.00
Oppstart tirsdag 24. oktober 2023. Siste undervisningsdag tirsdag 23. januar 2024.

For hvem?
Har du fylt 18 år kan du søke om å delta. Det er ingen øvre aldersgrense.

Påmelding
Pris for hele kurset er kr. 500,-

Kurset er fulltegnet. Ønsker du å stå på venteliste, registrer deg her:
VENTELISTE PIANOKURS FOR VOKSNE

(Påmelding via Forms-påmeldingsskjema:
PÅMELDING TIL PIANOKURS FOR VOKSNE)

Fakta om Karén Torosov

Karén Torosov tilbyr pianoundervisning til voksne - Klikk for stort bildeKarén Torosov tilbyr pianoundervisning til voksne

Karén er en erfaren pedagog og utøver med lang arbeidserfaring fra Ukraina. Han er uteksaminert med mastergrad fra Donetsk State Music Academy. Han er ansett for å være en av de dyktigste tolkerne av Beethovens musikk som har studert ved dette akademiet, og har også presentert sine tolkninger med suksess i Norge tidligere.

Nå ønsker han å lære norsk samtidig som han underviser i piano.

Karén har spilt konsert i Sola Kulturhus. I den anledning gjorde Sola Bladet et flott intervju hvor du kan bli bedre kjent med han.

Fra Solabladet 12. mars 2023
I fjor flyktet Karén (33) fra krigen – snart spiller han sin første konsert i Norge på scenen i Sola kulturhus