Menn søkes!

Sola kommune er med i det nasjonale rekrutteringsprogrammet Menn i helse. Nå leter vi etter nye deltagere til kull 2024.

Om Menn i helse

Menn i helse er en unik mulighet til å ta fagbrev som helsefagarbeider. Utdanningen er tilrettelagt for arbeidssøkende menn i alderen 25 – 55+.  Som deltaker vil du få tittelen helserekrutter. Under utdanningen vil du veksle mellom å motta ytelser fra NAV og lønn fra kommunen.

Informasjonsmøte 29. januar

Menn i helse skal bidra til å rekruttere flere helsefagarbeidere til kommunesektoren. Nå leter vi etter nye deltagere til kull 2024. Ta sjansen og bli med på et uforpliktende informasjonsmøte. Du får informasjon om utdanningen, økonomi og jobbmulighetene. Helserekrutter fra tidligere kull er også til stede og deler sine erfaringer og anbefalinger.

29. januar klokken 12.00 - 14.00 på Folkets Hus, Løkkeveien 22, 4008 Stavanger.

Meld deg på informasjonskurs (nav.no)

Hva skjer etter informasjonsmøtet?

I etterkant av møtet vil det bli gjennomført intervju. Etter intervjuet kan du få tilbud om en 12 ukers veiledet praksisperiode som helserekrutt på sykehjem eller tilsvarende. Deretter er det sommerjobb og videre utdanningsløp frem mot fagbrev som helsefagarbeider.

Er du vår neste mann?

Grip muligheten! Kjenner du noen som fortjener muligheten? Tips dem om Menn i helse! Les mer om Menn i helse (mennihelse.no).

Lurer du på noe?

Ta kontakt med fylkeskoordinator, Kjersti Hoddevik.

E-post: kjersti@mennihelse.no

Promobilde for menn i helse. En mann peker mot kamera. Han holder en plakat der det står "Søk nå". - Klikk for stort bildeVil du bli vår nye helserekrutt? Meld deg på infomøte om Menn i Helse nå!